NRJ in the park!

Nu har jag skaffat en blogg. -Igen
Anledningen till att jag tog bort min förra (jjulialeona.blogg.se) kan jag tyvärr inte säga. Och de är inte viktigt, nu har jag en ny blogg och vi får se hur länge jag kommer ha den.
Igår var de NRJ in the park, as nice! :D
Först åkte jag, Amanda, Linnéa & Lisa in till stan och åt & tittade lite. Lite senare drog vi oss till Liseberg och gick gasten! Ohhhhh så sjuuuukt kul! Kunde verkligen inte prata sen efter för jag var så hes för jag hade skrikit.. Gick längst fram också så de va ju lite sådär lagom läskigt!
Efter de mötte vi Lizel, Amanda, Lisa, Issa, Emil, Adam & Felix! Sen kllade vi på NRJ, sjukt kul! Bra artister oså också, men de höll bara på i en och en halv timma? Rixfm höll på i 3..
Aja, sen gick vi alla omkring lite på liseberg och spelade lite och hade de trevligt.
Sen tog jag bussen hem till pappa.

Idag är de lördag och de reeeegnar! Vet inte vad jag ska hitta på riktigt, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0