31 Augusti 2010

Tjenare, har inte bloggat på ett tag nu. Har knappt suttit vid datorn sen fredags såatt, aa lite svårt att blogga då..
Men idag har jag varit i skolan, sjukt segt & tråkigt. Jag är så himla otaggad för skola, orkar inte! Men ändå kämpar jag mig igenom varje dag, hihi. Duktigt av mig.
När jag kom hem från skolan sen slappade jag lite sen träffade jag David. Hade lite trevligt och sen vid halv 9 gick jag hem. Lagade mat till mig och min broder.
Imorgon börjar jag halv 10, rätt nice! Men funderar nu påatt lägga mig i sängen och titta på teve istället föratt sitta vid datorn, pussi!

Kommentarer
Postat av: david

hahaha ingen bild på dig då:O?

du som blev så söööt på korten :D

2010-09-02 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0