Dålig uppdatering

Jag har varit upptagen hela denna helgen med kompisar bl.a.
Men jag kan ju berätta lite om helgen.

Fredag: Efter skolan åkte jag, Daniel, Emil, Adam & Johan och åt pizza på Lillebygrillen. Sen gick vi hem till Daniel och inte gjorde så mycket. Lite senare träffade vi Amanda, Issa, Lizel, Linnea, Felix, Vicktor & Carl och så gick vi ut och åkte vi pulka! Grymt skoj! Sen gick vi in till Daniel och bara chillade. Gick senare ut igen och hade snöbollskrig och jag träffade David och några andra ute, sen gick jag tillbaka till Daniel. Jag, Lizel & Johan sov hos Daniel!

Lördag: Vaknade vi upp hos Daniel runt 9 så stack jag & Lizel till stan vid 11 och träffade Amanda och Issa. Tittade på julklappar och lite sånt. Köpte dock inga.
Sen vid 5 åkte jag och Issa hem till Amanda. Lagade jätte god middag och tittade på Pearl Harbor.

Söndag: Vaknade vi vid 11, åt frukost och bara slappade lite. Men var tvungen att dra hem tidigt för jag måste verkligen plugga nu. Har engelska redovisning imorgon som jag inte ens har börjat på. Verkligen inte okej!

Så jag ska sätta igång med de nu, men vi hörs senare med bilder osv.

Kommentarer
Postat av: amandamagnum

jag älskar er <3

2010-12-12 @ 22:19:53
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0