Dag 2, Min första kärlek

Min första kärlek var nog när jag var cirka 7 år och jag träffade en kille som hette Rickard. Vi blev vänner jätte snabbt och vi delade fritiden tillsammans.
Vi blev tillsammans på nått sätt. Jag har för mig att vi 'bara blev de' de var ingen av oss som 'frågade chans' eller liknade. Vi båda kände samma sak.
Vi var tillsammans väldigt länge föratt vara så 'små'. Cirka 2 år. Vi gjorde aldrig slut utan vi slutade att umgås när jag flyttade till Säve.
Nu pratas vi aldrig av längre nästan. Såg han sist nån gång i somras.
Det var min första kärlek.

Men min första riktiga kärlek delar jag men min älskade pojkvän David. De vi har är helt underbart. Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: david

Älskar dig mest (L)

2010-11-28 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0