Dag 3, Mina föräldrar

Mina föräldrar har varit skilda sen cirka 8 år tillbaka skulle jag tro.
Jag har en moder som heter Ann-Christine, dock är de ingen som kallar henne de utan Anki är de som gäller! Hon är 43 år gammal. Hon har ett arbete som jag verkligen inte förstår mig på. Fastän hon förklarat för mig tuseeen gånger! Men hon är forskare på något sätt!
Min pappa heter Mats och han är 42 år. Han är verkligen hur snäll som helst. Världens bästa pappa! (Min mamma är också bäst, ibland)
Iallafall, min pappa kan jag verkligen prata med, han hjälper mig alltid med prov och sånt.
Ska verkligen inte säga att mamma inte hjälper mig, men hon jobbar en hel del utomlands så ibland kan de vara svårt.
Men eftersom hon kan ganska mycket så brukar jag ta hjälp utav henne när jag kan.
Kan förstå att detta kanske inte var så jätte intressant. Men de blir roligare imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0