Dag 5, Vad är kärlek.

Kärlek är nog olika för alla. 
För mig är kärlek det jag och min pojkvän har.

Kärlek mellan två personer. Först kommer den där djupa förälskelsen när det är fjärilar i magen och den där bubblande känslan når en. Fast jag tror den riktiga kärleken kommer när man kommer förbi det där, när man har accepterat den andra människan totalt. Både alla bra och dåliga sidor. När man har kommit förbi det där pirret i magen så kommer så mycket annat. Fast jag kan inte riktigt beskriva det, det är helt otroligt och magiskt. 

Förtroende, saknad, ärlighet. Det finns så mycket som är viktigt för att kärlek ska fungera. Men tro mig, det är värt det. Varje liten uppoffring får man igen, kärlek är det bästa som finns. 
Att älska och bli älskad.

Det är en stark känsla.
En underbar känsla.


Kommentarer
Postat av: emmajansson

himla bra förklaring om vad kärlek va. rikigt jävla bra :D <3

2010-12-01 @ 20:45:17
URL: http://emmaasophiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0