Jackass

Haaj, nyss duschat nu och ska snart fixa mig. Idag ska jag först träffa David en snabbis sen drar jag & massa andra in på bio! Vet inte riktigt vilka som skulle dit men de är några stycken. :)
Jackass 3D ska vi se.
Igår hade jag en jätte bra kväll. Efter skolan sprang jag upp och la mig i sängen och somnade direkt. Lite senare ringde David mig och bad mig komma dit.
När jag kom dit åt vi bara lite sen gick vi ut ett tag. Skönt vare!
Sen gick vi in igen. Så råkade jag somna i Davids säng, hehehehhe.
Jag ska aldrig mer lägga mig 3 på natten föratt sen gå upp vid halv 7 och gå till skolan som man slutar 4. ALDRIG.
Men sen väckte han mig och jag var tvungen att springa ner till bussen. Vilken man missar iallafall..
Slutade med att Davids mamma körde hem mig.
Klockan var runt halv 11 när jag kom in och då var jag så sjukt trött så la mig direkt i sängen och somnade!

Ni får ha en bra dag allihoppa. Kommer inte bli så mycket bloggning idag.
Hörs kanske ikvl!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0