Ström-avbrott

Tja allihoppa!
Jag mår så dåligt! Jag känner att de skulle vara väldigt härligt att bara kunna sova nu. Sova bort denna tråkiga kvällen och vakna upp imorgon och dra mig mot David.
Ska nog försöka sova snart, hehe.
Efter sklan åkte jag hem en snabbis. Packade lite, sen tog jag bussen in mot stan och mötte upp David. Vi gick runt lite i stan och kikade lite.
Sen åkte jag hem till pappa. När jag kom hem, var jag så sjukt hungrig så jag tänkte att jag värmer en pizza i ugnen, 5 minuter senare.
Vad händer då?
Jo, de blir störm-avbrott! Och då blev jag jätte glad!
De fanns så himla mycket att göra då liksom!
2 timmar senare kom min fader hem och han klickade på en knapp så funka de igen :)))))))
Trodde nog jag skulle dö av hunger då.
Menmen, jag överlevde ju iallafall.
Vi hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0