For the first time

Gormorgon allihoppa.
Som ni antagligen ser (om inte, klicka på F5) så har Disa fixat min blogg en hel del. TAAAAAAAACK så jätte mycket!
Igår hade jag så tråkigt så jag gick hem till David. Var där i några timmar sen när jag skulle gå hem var de såklart sjukt mörkt. Så jag gick vilse i skogen, jag var jätte rädd hahah. Men jag vände iallafall efteratt gått åt fel håll i typ 20 minuter. Jag vände och tog den låååånga vägen. Seriöst den var säkert 1000 mil. Nejmen.. de va verkligen jätte långt och jätte tråkigt att gå där.
Men sen  när jag kom hem på kvällen var jag jätte trött, somnade nästan direkt..
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, men jag hittar väll på något :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0