POPCORN!

Tjaaa allihoppa!
Idag har jag i stort sätt bara pluggat.
Efter skolan åkte jag, Issa & Lizel hem till Issa ett tag. Åt och pluggade. Stannade inte så länge efter som jag skulle hem till fadern min idag och plugga ännumera. Buhuhuh. Matteprov på onsdag & omprov på musik på fredag. 
  
Denna vecka känns de som om jag har tusen saker att göra.
Imorgon måste jag plugga till matten, onsdag ska jag, amanda, philip, cassandra till ullared etfter skolan. Kommer bli såå najs! Eftersom jag knappt varit där nångång så de ska faktiskt bli jätte roligt! Hehehehe.
Torsdag är de studiedag och den kommer spenderas med Amanda, vi ska hinna klippa henne, köpa skor till mig, se på bio och kanske träffa David för min del. Fredag skulle jag vara med antingen David eller issa & Lizel.
Helgen kommer jag vara med mina kusiner & kompisar.
NU VET NI ALLIHOPP.

Orkar fan inte blogga mer, ska göra popcorn nu.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0