Visste du...

Visste du...
att jag vill ha - pengar
att min senaste kyss - var go
att jag lyssnar mest på - mig själv

att jag pratar -  för mycket


att jag inte gillar - folk som vill ha uppmärksamhet hela tiden
att min första riktiga kyss -  betydde jättemycket för mig

att kärlek är - något av det bästa som finns
att jag gillar att - shoppa
att jag är hemligt förälskad i -  hemligt skulle jag nog inte tro att de är, haha men David
att sist jag grät var - igår

att min mobiltelefon är - svart
att när jag vaknar på morgonen - ligger jag alltid kvar i sängen
innan jag går och lägger mig - ligger jag och tänker
att idag har jag - varit med min älskling
att jag just nu tänker på - ingenting
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - gå i skolan sen träffa Amanda, David & Tobias
att jag hoppas - att jag ändrar tankar om vissa saker
att jag verkligen vill - bli bra på något någongång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0