hahaha bajs

Heeej, nu har jag precis kommit hem från Amanda.
Har inte orkat uppdatera. Men va ju iallafall i stan igår. Köpte ingenting dock.
Åkte hem sen vid 5 tror jag och vet inte riktigt vad vi gjorde. Sen på kvällen gick vi ut och hade skit kul.
Gick hem till Linnea också ett tag.
Lite efter tolv gick vi hem igen och kände att vi ville sova eftersom vi skulle upp rätt tidigt idag för att de va gudstjänst.
Och de käner jag att jag ALDRIG mer vill gå på.. Men är illa tvungen.
Men efter de åkte vi till maxi och köpte hårfärg till mig för jag skulle slinga de.
De blev helt ok.
Har alltid velat ha lite ljusare hår än va jag har så de har jag nu.
Men HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA fyfaaaaaaaaaaaan va jag och Amanda skrattade när vi väl skulle tvätta de.
Verkligen hur kul som helst.
Men orkar inte lägga ut bilder just nu, kanske imorgon.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0