lite dålig på att uppdatera, jao

Ja... Jag har inte bloggat på en vecka, hehe. Har inte riktigt orkat och har haft annat för mig. Denna vecka har jag mest tränat och varit med David :p Men idag har jag varit i skolan, shiiiiit va dagen va seg! Sen kom jag hem, gick ner till hamnen fixade min båt som jag ska ha imorgon på SM! Sen så ville jag träffa David men såklaaaart gick inte hans moppe igång så allt blev as jobbigt, men eftersom han är helt bäst så cyklade han ända hemifrån honom till mig. Vilket faktiskt är rätt långt. Skulle aldrig dessutom vågat cykla typ vid tio då han drog hem för de är så jävla mörkt ute! :( Men han vågade såklart. Nu funderar jag på att lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon, då blir de SM! Ska bli jättekul, vi hörs imorgon, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0