Perfekt

Heeej, idag har jag inte seglat SM. Skippade de idag för jag var lite smått sjuk och jag vill ju änna inte bli sjuk inför EM som jag åker till på onsdag i Italien!
Jag gick upp vid typ 10, gjorde pannkakor till frukost och tittade lite på teve.
Sen smsade jag Amanda och frågade om vi kunde dra till stan en sväng vilket vi gjorde. Köpte ingenting eftersom jag sparar mina pengar. Sen när jag kom hem vid 5 träffade jag David och vi stack ut och seglade ett tag. Kände mig dock ganska mobbad eftersom han seglade ifrån mig.
Men ja, sen va jag med honom lite efter också sen gick jag hem och fixade lite inför skolan imorgon.
Nu pratar jag med David i telefon sen ska jag sova, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0