Live your life

Idag började jag vid 8. Hade matte i en och en halv timma sen drog klassen in till vägledningscuntrum (gymnasiegrej) fick dock ingen inspiration alls! Helt värdelöst..
Slutade vid tolv och då åkte jag, Amanda, Amanda, Issa, Disa, Matilda & Linnea till donken, sen letade jag, Linnea & Issa present till Amanda, hittade väldigt fina saker!
Sen mötte jag upp killarna och vi drog hem till mig ett tag. Hade riktigt roligt, som vanligt med gossarna.
På kvällen kom min darling och vi hade det lise mysigt, pluggade oså haha..
Nu tittar jag på Grey's anatomy och snart börjar Off the map. Riktig teve kväll! Vi hörs imorgon! Puss


goaaa

Tog inte så mycket bilder idag, G-NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0