Slutet är här

Heej, uppdateringen har varit seg i helgen som ni kanske märkt. I fredags drog jag & Amanda in till stan efter skolan, åt på jensens och bara hade det mysigt!
Senare drog vi hem till Linnea och åt tacos och hade grymt kul! Sen tidigt upp på lördagen för våran intensiv moppe-kurs började då. 4 timmar på lördagen och 4 timmar på söndagen.
Lördag kväll va vi hos Amanda. Kom till henne runt 7 och då gjorde vi riktigt go mat och sen kolla vi på film. Vid 10 kom Johan, Emil o Nicklas och herreguuud, dom skrämde livet ur oss. Men hade det hur bra som helst, ett tag.
Sen blev kvällen bara hemsk för min del, helt åt helvete. Usch
Upp tidigt på söndagen igen och spenderade 4 timmar till där, sen drog jag hem och bara chilla. Senare på kvällen kom David och vi pratade en del, nu kollar jag på Taken och tänkte stänga av datorn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0