Fade into darkness

Åh, hallå! Återgår till denna bloggen efter några månader på blogspot.com. Jag gillade blogspot, men nu har jag verkligen tröttnat på det stället. Därför har jag inte bloggat någonting dom senaste 3 veckorna.
Dessutom har jag jobbat nu dom 2 sista veckorna på sommarlovet (sista dagen imon) Riktigt skönt att få in pengar igen!! + att jag precis fick reda på att jag fick 7000 kr för mitt ärr på ryggen från bilolyckan! Helt underbart :)
Livet är på topp, känner mig så himla lycklig. Bara helt sådär liksom, kan bero på att jag och David varit tillsammans nu i över ett år! Också underbart :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte bloggat på så länge så känns lite ovant. Haha, nej.
Eh, hörs imorgon!
BTW. Min kamera är fortfarande sönder. Riktigt segt, men får se hur jag gör nu, kanske köper en ny.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilolycka? vad har hänt?

2011-08-18 @ 01:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0