-

De är så himla underbart här! Massa sol och inga moln! Vill aldrig åka hem.. Åker till Johannesburg på måndagkväll och hem till Sverige på torsdag kväll så landar i Göteborg på fredag morgon!
Ska bli skönt med ett nytt år, 2011 har varit ett av dom sämsta åren nånsin för mig! Nu när jag tänker efter så är de en person som förstört mig på så otroligt många sätt! Jag blir bara så ledsen när jag tänker på allt jag fått stå ut med och så himla mycket han gjorde mot mig!
Nej jag är verkligen glad över att jag aldrig mer behöver tänka på honom och att ett nytt år börjar som jag verkligen ska ta vara på! Börjar året här i Sydafrika och de känns jätte skönt! Slippa all skit där hemma och bara ha de helt underbart här! För de har jag verkligen!

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0