Dag 1 -Lär känna mig bättre

Jag heter Julia, är 15 år och bor med min pappa och bror i ett hus Torslanda/Björlanda. Mina föräldrar är skilda och har varit de i flera år! För några månader sen så flyttade min mamma ner till Sydafrika pga att hon jobbar för FN och ett av deras kontor ligger där. De blev en stor förändring för mig att börja bo med min pappa, men jag trivs bara mer och mer, även om jag saknar min mamma!
Jag går på en otroligt värdelös skola som heter Trulsegåren och skulle i princip göra vad som helst föratt få byta. Är jätte glad över att jag snart ska börja i gymnasium.

På min fritid brukar jag träffa mina vänner, vara i stan eller plugga. Jag har dom bästa vännerna i världen och jag blir så glad när jag tänker på dom!
Jag som person.. Jag är ganska bestämd som person skulle jag tro. Jag säger till när jag tycker något är fel eller när någon beter sig illa. Spelar ingen roll vem de är, lärare, vänner eller bara någon random.
Men är också väldigt öppen, trevlig och snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0