Dag 7 -Något jag inte skulle klara mig utan

Något som jag för tillfället inte skulle klara mig utan är nog min bästa vän Linnea. Skulle något hända henne och jag vet inte vad jag skulle göra! Hon och jag har varit bästa vänner sen sexan men de är verkligen nu de senaste halvåret som vi blivit så sjukt bra vänner!
Vi gör allting tillsammans! Vad vi än gör, har vi alltid så grymt roligt!
De känns så himla bra att ha en så perfekt vän, som alltid ställer upp, som alltid säger rätt saker vid rätt tillfälle, som alltid tänker på samma sak som en själv, och som alltid är så jävla bra! 

Seriöst, kan verkligen sitta och skriva i år och dar om hur underbar du är och om hur mycket jag älskar dig! Du är den bästa vännen man kan önska sig, trodde inte de fanns någon så bra som du!
Julle ♥ Lilly

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte beskriva hur jävla glad jag är att ha dig, när jag är med dig mår jag som absolut bäst!

Du är helt perfekt min ängel kan inte beskriva dig med ord

JAG ÄLSKAR DIG!

2011-12-27 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0