Julafton

Någon som längtar? Inte jag! Inte ens i närheten.
Har nog inte haft något emot julen och allting som har med julen att göra som jag haft detta året. Jag har gått runt och klagat i månader om hur tråkigt de kommer bli och hur jag bara hatar allt som har med julen att göra. 

Jag antar att de har med att mamma inte bor hemma längre. Allt blir förändrat när man har skilda föräldrar, speciellt när den ena inte ens bor i samma land.
Jag orkar inte julmusiken, stress med julklappar, snön, julmaten och allt jävla skitsnack och att julen är mysig? Eh nej.

Den är inte mysig på något sett för mig, snarare tråkig och jobbig. Julafton är rolig för de små och de är så roligt att få se den lyckan dom får när dom ska få öppna alla stora paket. Men vad finns de mer? Träffa släkten, jo de är väll de ända ''mysiga''.
Ser inget annat kul med julen.

Men jag vill inte förstöra eran jul, hoppas ni får en god jul iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0