FUCK, FUCK, FUUUUUUCK

Ledsen att jag inte uppdaterat.
Min dator har fått virus, igen!! Kan inte göra ett jävla skit på den. Kan inte öppna Spotify, Google Chrome, MSN, Skype eller nått!!!
Får ingen ork till att sätta på datorn då liksoom.
För övrigt är jag riktigt arg och förbannad. Just nu känner jag att jag skulle göra VAD SOM HELST föratt slippa följa med till Nairobi, FAN I HELVETET!
Känner på mig att detta kommer bli den mest misslyckande resan som jag någonsin gjort. Och vet ni vad min mamma kommer med NU? :)
Jag och min lillebror ska resa hem ensamna på vägen hem :) jag o Gustav 13 timmar i ett flygplan? Jag är redan död.
Tänker inte följa med. Nä, jag tänker fan vara så jäävla arg hela resan och förstöra för mamma så mycket som möjligt!!! Idiot!!
Nu ska jag ta livet av mig själv
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

otacksam?

2011-02-12 @ 12:26:03
Postat av: Anonym

hahahaha! diggar dig anonym!

2011-02-12 @ 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0