Happines

Godmorgon världen!
Hade en bra dag igår, åkte först in till stan tillsammans med David. Hittade inget speciellt, ett par solglasögon bara.
Kom hem vid 5 till honom, sen vid 7 åkte vi till maxi och träffade Julia och Ester. Jag och Julia gick säkert runt 100 varv inne i maxi och bara snackade medans Ester och David gjorde samma sak, fast dom var stilla...
Hahaha men nej, sen stressade jag och David till bussen när vi egentligen inte hade bråttom så vi fick sitta och vänta ett tag, men så kan det gå!
Kom hem till David vid lite efter 9 igen och då var alla mina små goa vänner hos Emil, och tittade på film. Tyckte inte de lät så jätte kul så jag gick in till David igen.
Kom hem vid 11 och då gjorde jag inte så mycket, var riktigt trött som vanligt.

Idag, idag är en sån där dag då jag verkligen mååste plugga, och städa! Hela huset ser helt åt helvete ut. Så de blir det idag, får se om jag träffar någon i eftermiddag eller inte.
Vi hörs sen!




Haha fula och oseriösa bilder ifrån igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0