Hehe

Hallå alla.
Haha känner att jag kanske borde förklara mig lite efter de förra inlägget.
Ni kanske tycker att jag borde visa tacksamhet blablabla. Kanske jag borde, men vad vet ni? Jag kanske gör de också, vad jag gör IRL och vad jag skriver på MIN blogg är två helt olika saker.
Sen igår kväll har jag och min mamma bara tjafsat och bråkat. Inte helt lätt att vara jag i detta huset då liksom.
Men att komma 2 dagar innan vi åker med att säga att Du o G får ta er hem på egen hand påväg hem, jag ska vidare till ett annat land! JAG, som är fruktansvärt flygrädd blev då riktigt förbannad! Jag blev sur!
Och hon sa så jävla mycket saker, saker som NI idioter som kommenterar, inte vet ett JÄVLA skit om. Så nästa gång ni kommenterar sån skit, låt bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0