Fuck

Mår inte så jätte bra idag, kanske beror de på att jag inte sovit på typ 40 timmar eftersom
jag, Issa & Amanda dygnade inatt.
Vid halv tolv inatt träffade vi Daniel och gjorde lite saker ute, sen gick vi in och gjorde inte så
mycket. Pratade bara för de mesta. Sen några timmar senare drog han igen.
Vid 7 på morgonen tog vi bussen upp till David och Emil helt utan anledning. Jag gick till David
och tjejerna gick till Emil.
Men vid 11 gick jag till Emil och va med han och tjejerna hela dagen. Daniel & Johan kom också.
Vi hade inte så mycket att göra så jag bestämde att vi skulle dra till stan. Kände suget efter en
chai-latte.
Mums, men vi åkte hem till Emil igen och de blev inte så himla mycket roligare, vi tittade på Titanic.
Mådde verkligen dåligt idag, och de har bara varit en allmänt jobbig dag. Har någon slags ångest.
Så därför orkar jag verkligen inte blogga idag. Hoppas de blir bättre imorgon.
Usch va jag verkligen inte längtar tills imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0