Hemmaaaa

Äntligen hemma igen från konfa läger, sjuuuk tråkigt! De ända som va roligt var kvällarna är man var med alla osv, men dagarna va bara uschhhh.
När jag kom hem vid 3 träffade jag David och vi övningskörde lite inför mopeduppkörning och allt, jag tog moppen och han tog mini-crossen, haha. Sen åkte vi hem till honom ett tag och lite senare hämtade mamma oss så åkte vi till jensens och hade en trevlig kväll där!
Kom hem vid halv tio och då packade jag upp och duschade lite, borde dock pluga till franska som jag inte kan ett jävla skit på och har prov på tisdag, kul.
Såååå ska lägga mig och läsa lite, godnatt!

Nicklas, Adam & Viktor


Hahah goaa

Två bilder från idag!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0