Relax, take it easy

Länge sen jag bloggade nu, inte mått så bra de senaste så jag har inte orkat bry mig om nånting! Men de börjar gå åt det bättre hållet nu, tror jag. Hoppas jag iallafall..

Idag efter skolan drog jag, Emil, Johan, Daniel & Adam till San Remo, hade det lite kul tillsammans. Sen mötte jag upp David och vi åkte till stan och satte oss på NK's Espresso House och bara satt och pratade några timmar. Kom hem för några timmar sen och sen dess har jag pluggat lite, usch!

Imorgon blir de först gym på morgonen, sen möter jag David i stan och så ska vi fixa lite saker, sen blir de hem till honom resten av kvällen. Ska bli såå roligt, heheheh ;)

Vi hörs antagligen imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0