Partyyyy

Ledsen för riktigt s ä m s t uppdatering. Haft några riktigt bra dagar så har bara lagt bloggen åt sidan lite.
Igår vaknade vi ju upp hos Issa så åkte jag hem ett tag. Senare drog jag mig till David och bara hade det lite mysigt. Först skulle vi ju ut, men vi hittade inget roligt ställe att dra till så då hade David lite krök hos honom istället. Hade en riktigt gryymt kväll med världens bästa vänner och den bästa pojkvännen i världen! Roligaste kvällen på längeee. Tagga nästa helg också, fyfan va kul vi ska ha!
Idag vaknade vi upp ganska tidigt, städade osv. Mår som man förtjänar kan man väll säga också.
Drog imorse vid 12 ungefär och bara tog en dusch sen la jag mig direkt och tittade på OTH, sen somnade jag också och sov i några timmar, huuur skönt som helst!
Nu ska jag snart plugga lite! Puss

Kommentarer
Postat av: David

Älskar dig Julia!<3

2011-05-29 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0