Konfimation

Konfimerad. Yey, äntligen får jag väll ta och säga. Riktigt skönt att det är över!
Har inte riktigt haft tid till bloggen de senaste, men nu är jag igång igen! Idag vaknade jag upp av att David kom traskandes. Gav mig frukost på sängen o allt.
Kom hem vid 2 igår, så är riktigt trött idag..
Konfimationen började vid 2 och slutade vid halv 4 ungefär. När det var klart gjorde vi inte så mycket, eftersom min mamma är bortrest så har vi bjudningen nästa vecka! Jag och David åkte iallafall hem till mig och firade med lite thaimat och godis, mums.
Imorgon är det 16 Maj vilket betyder att vi har haft nio månader tillsammans! De bästa nio månaderna i mitt liv! ♥
Vi ska inte göra nått speciellt, men nånting ska vi nog hitta på!
Här får ni lite bilder ifrån idag.
Kan inte säga att David är bra på att fotografera direkt.. Så ni får nöja er med dessa foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0