Häääj

Sista sommarlovsdagen. Kan inte förstå nånstans att skolan börjar imorgon, jag börjar gymnasiet! Hjälp liksom... Känns så himla konstigt, men samtidigt så otroligt kul! Ska bli så roligt att träffa nya människor och få en ny klass. Har något för höga förväntningar vilket inte är så bra, men jag hoppas verkligen på det absolut bästa! Är både jätte nervös och taggad inför imorgon. Det som känns bäst är nog att jag aldrig mer behöver gå tillbaka till min gamla skola, som är en utav de sämsta skolorna som finns. Lärarna är så himla dåliga så de är pinsamt, vet inte hur många gånger vi har fått byta lärare i varje ämne. MINST 2-5 gånger i varje ämne, det är sjuukt. Finns massor med saker som är dåligt, få saker som är bra. 
I vilket fall så känns allt bra, ska börja på Polhem vilket känns jätte bra! 3 stycken ifrån min klass ska börja där, jag, Linnea och Ida. 
Annars idag har jag varit med David, vaknade tidigt av åskan så åkte dit direkt och åt frukost och lite sånt. Sen efter några timmar drog han till körskolan och jag till gymmet. Körde ett jätte hårt pass så nu känns de braooo. 
Nu har jag precis duschat, tvättat håret och plattat det, ska fixa lite mer saker inför imorgon... Åhhh är sååå taggad, faktiskt! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nils Helgersson

Häääääääj! FAN VAD GAY ATT SÄGA SÅ! SNÄLLA SLUTA SKRIVA SÅ OCH SKRIV FÖR FAN INTE "braoooo"! GAWD!

Svar: Orkar dig inte Gustaf, grow up plzzzz
Julia Dellnäs

2012-08-20 @ 21:27:00
Postat av: Johanna Zetterberg

Hejsan, jag undrar varför du är så dålig på att uppdatera din blogg. Du har läsare, men du sviker dom, om du vill han en blogg som möjligen kan bli känd borde du uppdatera den dagligen. Säger bara som det är gumman..kolla in min blogg så ska du få se på en riktig blogg!

www.svt/bolibompa.se

2012-08-28 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0