-

Woho, äntligen fredag! Så himla skönt!
Sjukt taggad på helg även om jag inte ska göra något speciellt! Idag ska jag bara ta de lugnt, har inte varit hemma på jätte länge så har faktiskt längtat efter att bara få ligga inne och chilla. Brukar iofs aldrig göra de och aldrig klarat de bara föratt jag alltid tyckt de är tråkigt och fått panik över att jag inte gjort något. Men mår heller inte så jätte bra idag så då är de okej.
Resten av helgen får vi se vad som händer, har igentligen så mycket jag kan göra men som jag känner just nu orkar jag ingenting..
Men vi hörs senare, puss! 

Bilder från i somras, typ den mysigaste dagen på hela 2011.
Alla tjejer samlade hemma hos Amanda när de spöregnade ute. Satt inne och titta på film och prata om allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0