2012

Idag är de första dagen på 2012! Riktigt underbart, även om jag är på ganska dåligt humör. Igår satt jag och tänkte på året som gått och konstaterade att de är i princip en person de året som förstörde mig så fruktansvärt mycket, kan knappt förstå de själv. Så många dagar som jag bara låg inne och grät, förstörde för folk i min omgivning och då jag skulle göra vad som helst föratt inte vara jag. Jag minns 2011 så himla mycket, hur sämst jag mådde.
Visst, jag har haft bra stunder, men de överväger inte de dåliga!
Jag förstår inte hur man kan älska någon som gjorde så mycket skit mot mig, så otroligt många lögner & bortförklaringar.
20 November fick jag mitt liv tillbaka, den känslan jag fick va så underbar,
även om jag inte mådde bra blev de bättre och bättre! Och nu, jag mår så jävla bra! Och jag vet inte när jag senast kunde säga så till mig själv, men jag vet att så som jag känner nu har jag inte kännt på jätte länge! Åh, jag är så glad över att de är nytt år, nya chanser!
Jag ska glömma 2011 och aldrig mer tänka på de vi hade!
Och jag har redan massor att se fram emot 2012! Främst Avicii med Louise och Emil! Kommer bli så jävla roligt!
Sen har jag New York att se fram emot också! Berättar lite om de i ett annat inlägg!

Ha de så bra, nu ska jag ut i solen! Wohoo, love life!


Kommentarer
Postat av: Bloggare

Om du skriver så mycket om honom så betyder det väll att du tänker mycket på vad ni hade tillsammans och honom!

2012-01-02 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0