Dag 2 - Detta ångrar jag

Finns mycket jag ångrar men en grej som jag tänkte på för inte så länge var konfimeringen. Jag konfimerade mig våren 2011 och jag ångrar att jag konfimerade mig så sjukt mycket! Fick inte ut något bra av det i överhuvudtaget och varje gång jag var där kändes det så fel! Anledningen till varför jag ville konfimera mig från början var typ att jag ville lära mig mer om religion, förstå hur troende tänker osv. I början var det okej, men sen efter några gånger kände jag verkligen hur mycket jag hatade det! Varje torsdag 16.00-18.00 satt jag där och led. Ingenting var som jag förväntade mig, allt prästen och ledarna ville va att få oss att bli troende. Det var ju nästan så att dom blev irriterade om man sa att man inte trodde på gud. Som om man inte skulle vara där om man inte var/höll på att bli troende. Gillade varken ledarna eller själva gruppen. Lägren vi hade var så tråkiga att jag mådde dåligt utav att vara där, nej usch. Jag råder er att låta bli att bli konfimerade, det är inte värt det!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

HADE NI MANILLA???

Svar: Jaaa de hade vi!!!!!
Julia Dellnäs

2012-08-18 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0