Dag 13, Den här veckan

Den här veckan har ju precis börjat, men den började riktigt bra!

Igår åkte jag in till stan efter skolan tillsammans med Disa. Skulle bara byta en grej vilket inte gick? Så då träffade jag David i stan och vi åkte hem till honom. Eftersom han är bort under jul så bytta vi presenter och jag fick ett väldigt fint halsband!
Men han skulle åka redan igår så jag kom hem vid 8 ungefär och när jag kom hem då gjorde jag inte så mycket.

Idag började skolan vid halv 9 och slutade 1. Sen blev de lov!! Hur skönt som helst. Fick betygen också, haha G i allting! Så värdelöst.
Men iallafall, efter skolan drog jag, Amanda, Linnea, Lizel & Issa in till stan och tittade lite. Orkade inte stanna så länge dock så jag kom hem vid 4 ungefär.

Imorgon fyller mamma år och jag hoppas verkligen på att hon kommer hem! Hon har varit i Hawaii och så blev hon fast i London pga vädret.. Men just nu väntar hon i stockholm och har en tid bokad imorgon på morgonen så jag hoppas inte den också blir inställd!

Torsdag händer väll inget skärskilt. Kanske köpa dom sista julklapparna eller nånting.
Fredag/Julafton! DÅ KOMMER TOMTEN
Sen helgen vet jag inte heller än.
Puss

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg :)

2010-12-21 @ 22:41:55
URL: http://ceags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0