Bio

Hejsan alla.
Igår hade jag verkligen en jätte bra dag!
Vid 12 gick jag hem till David ett tag. Vid halv 5 mötte jag Emil, Amanda, Linnea, Nicklas & Johan på bussen. Vi drog in till stan, åt på donken sen gick vi till bergakungen och där mötte vi Felix, Viktor, Daniel & Adam.
Vi tittade på Jackass 3D som sagt och hahahha fyfaaan, de va verkligen en helt sjuk film! Den var rolig men vissa scener var verkligen äckliga.
Men helt klart värd att se på!
Bion va slut runt halv 10 och då drog jag, Amanda, Linnea, Emil, Nicklas, Johan & Daniel hem till Nicklas och bara chillade i några timmar.
Amanda & Linnea drog vid 12. Sen gjorde vi inte så mycket i några timmar. Bara satt och prata och hade jätte roligt!
Vid 2 la jag mig och sov i nån timme, sen väckte dom mig igen och ville gå ut på en promenad.
Så de gjorde vi, hahah.
Jag & Emil ville in så vi gick in och tittade på teve. Hahahahaha vilken natthumor! Fyfan, va kul.
Medans vi skrattade åt de som va på teve var dom andra killarna ute och åkte skateboard? Vet inte riktigt vad dom gjorde och bryr mig inte heller speciellt.
Var rätt trött så jag gick och la mig sen vid 4.
Sen vaknade jag upp vid 9 så jag väckte alla. Då gjorde vi inte så mycket.
Jag drog sen vid halv 12 för jag skulle hem och fixa lite saker.
Mamma kom hem idag från Kambodja så hon hade med sig lite fina saker till mig.
Bl.a lite jeans, toppar, väskor & solglasögon.
Kan visa bild sen.
Visar även bilder från helgen sen.
Nu ska jag, mamma & Gustav snart dra till stan och äta på Jensens. Ska bli riktigt mysigt.
Ha en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0