Dag 1, Presentera mig själv

Jag tror nog inte att dom flesta som läser min blogg riktigt vet vem jag är..
Jag heter iallafall Julia och jag föddes 16 April 1996. Jag bor i Göteborg, Torslanda tillsammans med min mamma, lillebror & min låtsaspappa. Mina föräldrar har varit skilda sen 8 år tillbaka. Jag träffar inte min pappa så mycket som jag helst velat göra eftersom han inte bor så nära. Men jag träffar han iallafall varannan helg!

Jag vet inte riktigt hur jag är som person? Jag vet dock att jag har en sjuk humor som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån mig. Jag och mina vänner kan verkligen ha roligt! Annars som person är jag väll mest bara en vanlig tjej som mest av allt hatar när allt inte går som jag vill. Vissa gånger kan jag faktiskt acceptera de, andra gånger kan jag drabbas utav nån slags damp-syndrom. :)

Min fritid.. Skulle jag nog säga att jag är hos min pojkvän eller mina vänner. På sommaren, våren & hösten seglar jag en 2-mansbåt som kallas feva. Nu är de viter som jag hoppas att dom flesta har förstått. Och då är de en aning kallt att segla, tyvärr!
Jag har varit med i stora tävlingar som VM x2, SM, EM, DSM mfl. I framtiden planerar jag inte att ta segling som en del av mitt jobb, utan mer som en hobby!

Jag har också en helt fantastiskt underbar pojkvän, som jag började träffa mest i början av sommaren. Vi hade flera uppgångar men också några nedgångar. Då allt vara nära att krascha. Men de gjorde inte de, och de är jag så otroligt tacksam över! Vi blev tillsammans 16 Augusti 2010. Jag är verkligen glad över att jag har dig David, ska du veta. Du gör mitt liv värt att leva! Jag älskar dig

Detta var inte ens en tredje del, men vilka här i världen skulle orka skriva om hela ens liv på sin blogg? Inte jag iallafall. Men här är iallafall lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0