Everybody

Hejsan allihoppa!
Hoppas ni har haft en bra dag.
Min dag har varit helt OK. Somnade vid 7 eftersom Amanda började dampa en aning på mig eftersom hon tyckte de va jobbigt när jag skrev på datorn oså. Så jag dissade Tobias och gick och la mig. Lite senare vid typ 10 vaknade vi så vi gick upp och fixa oss osånt eftersom vi skulle till kyrkan.

När vi kom till kyrkan var vi ju bara väldiiiiiiiiiiigt nervösa men nervösast var vi nog när prästen sa;
Men nu kan Philip, Amanda & Julia komma upp.
Då dog man ju bara en aning..
Men vi klarade de. Skönt att de är över nu iallafall.

Efter kyrkan gick vi till församlingshemmet och bara umgicks. Typ jag, Amanda, Johan, Nicklas, Emil & Adam. Klockan blev 3 och jag åkte hem till mig ett tag. Packade lite sen gick jag hem till David.

Hemma hos David var de fullt hus. Rätt många i hans släkt va där så vi åt en mysig middag och sen gick vi ut.
Men eftersom jag skulle till pappa tog jag bussen från honom rätt tidigt.

Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0