Myys

Precis ätit en jätte god middag med min lilla familj. Haft en bra dag idag.
Började med att jag mötte upp David i stan, sen drog vi hem till honom och tittade på Parlamentet! :D
Älskar de!
Men åkte hem rätt tidigt eftersom jag faktiskt är tvungen att plugga. Jag vet, de är hemskt! Pluggar aldriiig på helgen annars.
Men efter de som hände igår, att jag lämnade massa plugg tills sista dagen. De går inte, jag klarar inte de. Jag får flipp som ni kanske märke, heheh.
Hade iallafall Musik prov idag. Gick la sådär, orkar seriöst inte bry mig! Pluggade till kanske 12 igår och hade väldigt svårt att gå upp idag. Jobbigt!
På torsdag har jag SO prov, kan ingenting ännu så jag tänker fan plugga till detta nu. Alltså inte stressplugga dagen innan utan nu börjar jag några dagar innan, SMART JULIA! :d
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0