In love

Hallå allihoppa! Idag har varit en bra dag!
Började med att jag & Amanda tog bussen in till stan föratt hon skulle klippa sig och färja håret. Satt där i nån timma sen ringde mamma och sa att hon va i stan, så jag lämnade Amanda ett tag och mötte upp mamma föratt vi skulle köpa skor.
Jag hade dock redan bestämt mig för vilka jag ville ha.
PRIME BOOTS!
Sååååååå snygga! Har velat ha dom länge men så har mamma varit bortrest ett tag så vi har inte fått till rätt tillfälle om man säger så ;)
Är i allafall riktigt nöjd!
Efter att vi köpt dom gick vi in en sväng till NK i väntan på att Amanda skulle bli klar. Klockan blev halv 3 och vi orkade inte vänta mer så vi åkte till salongen och hämtade henne föratt hon precis blivit klar då.
Körde hem henne först sen åkte vi hem.
Nu borde jag plugga engelska och musik men neeeeeeej! Orkar verkligen inte.. Faen.
Men vi hörs senare istället, puss!
2900;-

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så snygga!

2010-11-26 @ 22:15:24
URL: http://amandaolssonss.blogg.se/
Postat av: Desirée

Diggar dig och din blogg!

2010-11-28 @ 19:42:09
URL: http://poze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0