TönTrosa

Hallå allihoppa!
Idag har jag varit med min underbara pojkvän.
Hade en väldigt bra dag. Vi har allt från pluggat till lekt tönrosa.
Hahaha guuud va kul vi har haft. Humor på hög nivå mina vänner.
Missade bussen hem så mamma kom och hämta mig. När jag kom hem pluggade jag lite till eftersom jag håller på med en uppsats om tobak & rökning som ska vara inlämnad på fredag.
Dessutom ska jag har matteprov & musik prov nästa vecka, kan ingenting. PLUS att jag har historie prov nästa vecka igen! FYFAN för skolan.  Jag har 3 prov som jag inte kan nånting på! Inte bra..
Men nu ska jag forsätta titta på när David visar sina muskler i cam. Ha en bra kväll allihoppa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0