Hjuvik's

Tjena!
Ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag nu.
I går vaknade jag upp hos pappa, på förmiddan åkte vi till min farmor, hjälpte henne med lite grejer.
Sen åkte jag hem till mamma. Lite senare kom David dit, då åt vi lite och typ fixade oss.
Sen vid 7 drog vi till hjuvik på fest hos Ester. Jättekul!
Efter de drog vi hem till David och så sov jag där.
Hade en sjukt bra kväll! Kunde dock inte ta några bilder.
Idag vaknade vi runt 10, chillade bara ett tag sen vid 12
tog jag bussen hem till pappa igen. Åkte nästan direkt till
Starbowling där vi träffade hela pappas släkt! Gjorde massa
aktiviteter där. Hade skitskoj.
Hoppas ni haft en bra helg allihoppa! De har jag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0