Wohoo

Hallo, ledsen för ingen uppdatering igår men jag var inte inne förrens inatt och då orkade jag inte blogga..
Men först igår runt halv 12 gick jag till skrabbe, tog bussen inåt torslanda tillsammans med Issa, Linnea, Amanda & Magnum föratt titta lite på Crawford. De gjorde vi la i nån timma sen mötte vi upp Daniel, Adam, Johan & Felix och drog till San Remo. Gött!
Sen skilldes vi åt så jag & Magnum drog en sväng till stan.Tittade lite och bara chillade liksom. Sen åkte vi hem till henne, gjorde ingenting så vi gick ut mötte David så gick vi hem igen. Jag & Amanda åt lite, sen så drog vi oss alla tre till Daniel föratt få skjuts till Emil.
Hos Emil va redan Johan & Adam så vi kollade på film lite, Fredagen den 13;e. Jätte äcklig va den, pallade inte så jag gick till Emils lilla broder David och va med han och Tobias istället :D
Lite senare kom Amanda till oss också så vi stog och snacka ett tag :)
Tobias har en as cool Epa Trakor så han körde oss hem till Amanda! På flaket.. hahahahhah så sjukt kul var de :D Klockan va la halv 1 när vi kom hem så vi kollade lite på film sen somna vi.
Bilder oså kan ni få nån annan dag.
Idag har vi väll inga direkta planer.. Träffa Tobias & David igen tror jag.
Pussss
Goggle bild.
Ungefär såhär ser den ut fast Tobias hade en större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0