Grabb

Hade en grym kväll igår!
Mamma körde mig till Linnea igår runt 6. Träffade där Issa, Amanda, Disa & Magnum. Vi gjorde tacos och de blev goooott!
Lite senare vid 9 (?) gick vi ut, bort mot lillebyskolan.
Och där träffar vi några as roliga smått fulla killar. Simon & Vincent. Så vi stod och tjötade med dom ett tag. Verkligen hur roligt som helst! :D
Klockan kanske var runt 12 när vi gick hem till Linnea igen och då kollade vi på film, jag var dock väldigt trött så jag somnade.
Men sen lite senare gick jag & Disa upp till Magnum och sov där och Issa & Amanda sov hos Linnea.
Idag vaknade vi upp, gjorde frukost, städade & tittade på tv.
Issa & Amanda kom upp till oss ett tag också. Sen drog alla hem så jag & Magnum åkte till stan och fikade. Var i stan kanske 3 timmar sen drog vi hem. Så nu har jag varit hemma ett tag och bara slappat. Ska snart göra mat med mamma sen kanske jag träffar David. Får se!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0