HEMMA

GUD! Härligt att vara hemma, eh jaaaaaaaaaaaa!!!!
Helgen har varit.. tråkig. För de mesta iallafall. Vissa fall har jag verkligen bara velat dö!
Kvällarna var roligast, såklart.
Idag åkte vi hem vid halv 2 så då var jag hemma vid 3. Duschade då och packade upp allting och lite sånt.
Sen eftersom vi åt HEEEELA tiden på lägret, vi åt typ 7 gånger om dagen! Jag brukar liksom äta 3 gånger...
Men iallafall, jag kände mig väldigt tjock så jag ville gå ut och gå lite. Så jag gick hem till David. Vilket är en bra bit faktiskt.
Vi tittade klart på Eden lake. JAG KLARADE DE! Jätte stolt faktiskt :)
Den var ju äcklig vill jag säga dig asså. Men ändå var den väldigt bra. Sen kan jag verkligen inte komma ihåg vad vi gjorde.. Satte på datorn tror jag nog.
Sen lite efter 9 körde han hem mig, och fyfan va kallt de är att åka moppe nu asså. Men jag överlever.
Här får ni lite bilder från lägret.
Puss


Kommentarer
Postat av: david

hahah det räknas nästan inte som att du såg den för du blundade så fort det händer något läskigt xD<3

2010-10-19 @ 15:51:21
Postat av: amandamagnum

fina bilder :)

2010-10-19 @ 19:15:29
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0