I got something goood

Tjenixen, har inte kunnat blogga, eller jag har inte velat.
Igår efter skolan åkte jag & Amanda till maxi och köpte lite gått till kvällen. Sen drog vi hem till mig. Först var de planerat att vi skulle vara hos mig de ädrades dock rätt snabbt efter att de hände en sak.
Så vi bestämde då att vi skulle ta oss till Amanda. Men först gick vi ut ett tag vi träffade David ett tag och tog sen bussen till lilleby dit han också kom fast med mopeden. Stod och snacka ett tag sen åkte han hem.
När jag & Amanda kom hem va klockan nog 9 tror jag. Vet inte riktigt vad vi gjorde då..
Men vid 11 gick vi ut igen och träffade David igen.
Får inte nog av honom? aja.
Men vi stod och tjöta ett tag alla tre.
Vid 12 (?) kvart över va de nog, gick vi in igen. Gjorde inte så mycket.
SEN. Sen gick vi ut igen.
Fyfaaaan va kul vi hade, seriöst. Jag minns inte allt vi gjorde men ja, man kan säga myyyycket om kvällen iallafall.
Vi kom in sen nångång, har inte en aning om när vi kom in dock minns jag att jag skulle hoppa in genom fönstret och snubblade på nått sätt. Sen somnade jag i Amandas säng.
Idag vaknade vi upp nångång, mådde inte så jätte bra så vi bestämde oss föratt gå ut ett tag, vi gick bort mot lillebyskolan och bara satt där nån timma.
Vi gick hem sen ign, så kom David till oss och tittade på film.
Sen vid 5 åkte hem till min fader.
Men aaaaaaa, har änna blggat jätte mycket nu.
G-night

Kommentarer
Postat av: amandamagnum

hahaha, sååååååå grymt kul ! <3

2010-10-10 @ 19:43:49
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0