Men moget tjejer!

Gud så mogna min vänner är!
Bilden är ju verkligen inte gjord av mig utan av Amanda M (hahaha amanda!) & Amanda S.
Drog hem till Amanda M efter skolan tillsammans med Amanda S & Linnea.
HATAR att kalla dom Amanda M & Amanda S och de vet jag också att dom gör.
Så Amanda M = Magnum
Och den andra Amanda heter bara Amanda, ok? Fattar ni reglerna?
Braaa!
Vi pluggade lite NO tills NO provet imorgon.
Hatar NO.
Och på lunchen så åkte jag, Magnum, Emil, Johan & Daniel till Sam Remo (pizzierian).
Första gången jag var där faktiskt.
Hoppas ni haft en bra dag för de har jag!
Imorgon är de fredag och då ska jag och David hitta på nånting sen på kvällen åker jag till min pappa.
Sen blir de löööööööööördag! Kvällen lär ju bli bra!
Men vi hörs, pussssss

Kommentarer
Postat av: amandamagnum

julia, ljug inte nu, alla vet att det är du som har gjort den bilden...

2010-10-22 @ 07:46:30
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/
Postat av: Bästaste bästis

Du får käka på Sanremo lite oftare :)

2010-10-22 @ 16:45:38
Postat av: amanda

haha, jaa julia. ljug inte för dina läsare!!! :O

2010-10-22 @ 16:45:45
URL: http://amandaolssons.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0