Ohgod

Fyfaaaaaan, kvällen igår blev bara helt.. äcklig.
Men rolig ändå. Innan allt hände.
Men iallfall, igår var jag, Lizel & Amanda i stan. Köpte ingenting.
Sen kom vi hem till mig vid 4 tror jag. Träffade då Felix & Linnea och vi gjorde inte så mycket. Lite senare gick vi ut och träffade några andra men sen skulle Felix dra så Lizel & Linnea följde honom till skrabro. Då gick jag & Amanda hem så länge. När vi nästan var hemma såg vi David & Elin komma gåendes.
Vi gick in, lekte med lite tärningar sen gick dom igen. Så kommer dom tillbaka med någon annan tjej.
Suck.
Men dom stannade inte länge iallafall. :D
Runt halv 11 tror jag gick äntligen Elin & hennes vän!
Då blev jag glad.
Ville bara berätta detta. Kvällen blev ganska värdelös. Jag ångrar i princip allting jag har gjort.
Men aja, ska titta på teve nu, CYA

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Julia!

Va roligt att du har hittat min blogg! :)



Okej, va bra för dig, det tyder på bra självförtroende och det är en egenskap man sällan ser hos tjejer i din ålder! Grattis! :D



Sedan undrar jag, vem berättade för dig vilken tid vi gick? Du kan väl knappast minnas det själv, du var ju i ett ganska onyktert tillstånd? :) Iallafall, jag önskar dig lycka till i livet!

2010-10-24 @ 18:51:29
URL: http://skuttmongo.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej Julia!

Va roligt att du har hittat min blogg! :)



Aaaah, så mycket koll att du inte kunde gå själv, stod och dunkade huvudet mot ett köksskåp, sprang runt och skrek och betedde dig ungefär lika moget som jag beter mig nu? Bra att du kunde klockan iallafall :) Aaah, jobbiiigt att ångra typ allt du gjorde, stackars <3

2010-10-25 @ 10:55:03
URL: http://skuttmongo.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej Julia!

Va roligt att du har hittat min blogg! :)



Bra, duktig! :D klapp på huvudet

2010-10-25 @ 18:25:07
URL: http://skuttmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0