The things you love must be beautiful

Tjaaaaa, sitter här och tittar på Välkommen åter.
Hahaha fyfan va jag älskar de!
Innan tittade jag på bonde söker fru, de mest dummaste program jag nånsin sett men ändå måste jag ju bara kolla på de?!
Men aja.
Idag slutade jag skolan halv 2. Mötte då upp David och vi tog bussen hem till honom.
Vi tittade på Toy story 3!!! :D
Trodde aldrig att jag skulle säga dehär, men den var faktiskt bra.
Har alltid haft något emot Toy story. Alltid tyckt de va tråkigt?
Men vid 5 körde han hem mig iallafall och sen dess har jag bara slappat typ. Jag är så himla trött nu för tiden..
Men aja, nu ska jag lägga mig i sängen och ringa David.
Puss

Kommentarer
Postat av: amandamagnum

oj emil e starck och mörck

2010-10-19 @ 19:18:12
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0