Hos Disa

Kunde inte blogga igår.
Var så sjukt trött, som vanligt..
Men iallafall, igår tävlade jag igen då som sagt. Kom 6a utav 23, är inte nöjd. Men jag var rätt oseriös och inte konsentrerad.. hehe.
Sen på kvällen va jag som rätt ofta med David :) Jätte kul, och sen så pluggade jag också eftersom vi ska ha matte prov på onsdag, buhu :(
Idag har jag varit i skolan, vid 12 åkte vi in till stan och skulle typ prata med massa olika partier och skit. De va iallafall roligare än skola men aa.. Sen åkte jag hem till Disa, vi gjorde lite mat, pluggade och nu har vi precis varit ute :D
Nu ska vi snart åka till torslanda kyrka för något konfa möte.
Kul.
Hörs sen, hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0