Skola

Sitter i skolan just nu, sjukt tråkigt. Har SO eller svenska.. vet inte riktigt.
Slutar iallafall om en halv timma och då har jag bråttom hem för att packa allt till Venedig ikväll! Så kommer David också ett tag.
Har inte kunnat blogga på ett tag för mitt internet dampar och jag orkar inte blogga från mobilen.
Men iallafall, igår var jag med David efter skolan, vi tittade på min SO/Svenska lärare som var på teve, söt va hon <3
Och så aa, gjorde inte så mycket mer. Kommer inte kunna uppdatera förrens på måndag då jag kommer hem.
Jag är verkligen taggad, gud va jag längtar tills ikväll! Stackars alla människor som åker samma plan som oss kan jag ju bara säga...... :D
Ha de bra i svergie, puuuuuuss!
Och för er som inte vet så ska jag till Venedig och segla EM.
TAGGA, Amanda, Emil, Alexander, Douglas & Hampus!

Kommentarer
Postat av: amandamagnum

kommer sakna dig <3

2010-09-15 @ 19:03:08
URL: http://http:/amandaaajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0